+38(098)-167-0-167
Товар успішно доданий до кошика
Разом: {{ total }} / {{ total_count }} шт.

Обмін та повернення

Для нашої компанії клієнт завжди на першому місці. Ми цінуємо свою репутацію і завжди намагаємось вирішувати питання на користь покупця, якщо тому сприяє Закон.

Повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів після його отримання покупцем.

Якщо отриманий товар не відповідає замовленню, недоукомплектований чи має брак, ви можете повернути його або обміняти. При виявленні цих причин, повідомте нам зручним для вас способом:

  • зателефонуйте менеджеру за телефоном +380 (098) 167-0-167;
  • надішліть лист на пошту [email protected], у листі вкажіть таку інформацію: номер та дату замовлення, контактний телефон. Якщо хочете повернути бракований товар, додайте до листа фотографію, на якій добре видно шлюб.

Повернення здійснюється транспортною компанією «Нова пошта» або у пункті самовивезення за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 30

Категорії товарів, що підлягають поверненню та обміну

Поверненню підлягають товари належної та неналежної якості. Давайте розберемо ці категорії докладніше. Для того щоб повернути або обміняти товар належної якості, потрібно дотримуватися деяких правил:

  • заводська упаковка не повинна бути знята або пошкоджена;
  • товар повинен бути у повній комплектації та без слідів використання;
  • бажано надати накладну, видану при отриманні товару.

Виняток - товар, виготовлений на замовлення, із нанесеним фірмовим логотипом або будь-якою згадкою компанії за спеціальним замовленням. У разі, якщо товар належної якості відноситься до категорій, зазначених у відповідному переліку, опублікованому у Законі України «Про захист прав споживачів», компанія має право відмовити в обміні чи поверненні.

Як повернути чи обміняти товар

Повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється протягом трьох днів після надходження товару складу компанії.

Якщо ви отримали товар, пошкоджений під час транспортування, відповідальність несе компанія, яка здійснює доставку. Зв'яжіться з менеджером транспортної компанії, щоб дізнатися, як написати заяву-претензію та повернути вартість.

Повернення товару неналежної якості провадиться за наш рахунок тим самим способом, яким був доставлений клієнту. Повернення коштів буде здійснено протягом трьох днів з дня надходження товару на склад.

Якщо після отримання замовлення ви виявили, що комплектація не відповідає заявленій, зв'яжіться з нами зручним для вас способом. Ми оперативно обробимо заявку і в разі підтвердження помилки повернемо оплату або доставимо товар, що не вистачає, за наш рахунок.

Обмін чи повернення товару провадиться за правилами, регламентованими законом України про захист прав споживачів.

Залишились питання?